هزینه اوزون تراپی شانه + معرفی بهترین کلینیک

هزینه-اوزون-تراپی-شانه

🟢 هزینه اوزون تراپی شانه به نوع کلینیک، تعداد جلسات درمانی و تجهیزات و دستگاه‌هایی که استفاده می‌شود بستگی دارد. به همین دلیل هزینه‌های اوزون درمانی با نرخ‌های متفاوتی تعیین می‌شود. برای اطلاع از قیمت اوزون تراپی شانه هنگام مراجعه به پزشک می‌توانید در ارتباط با تعداد جلسات تزریق گاز اوزون سؤال کنید. در ادامه این مقاله بیشتر در ارتباط با فاکتورهای تعیین کننده در هزینه اوزون تراپی شانه توضیح خواهیم داد.

 

 

🔵 تعرفه و هزینه اوزون تراپی شانه

افرادی که به دلیل عارضه درد شانه برای اوزون درمانی اقدام می‌کنند، در کنار تعداد جلسات باید در ارتباط با هزینه اوزون تراپی شانه نیز اطلاعات لازم را کسب کنند. هم اکنون برخی از مراکز پزشکی در حوزه اوزون درمانی فعالیت دارند و هزینه‌ هر جلسه را با نرخ متفاوتی تعیین می‌کنند. در مجموع زمانی که به کلینیک‌های درمانی مراجعه می‌کنید، نرخ مربوط به هزینه اوزون تراپی و تزریق در نواحی مختلف را مشاهده خواهید کرد.  بسته به ماهیت و پیشرفت درد و تشخیص درمانگر جلسات درمانی متفاوتی برای بیماران تعیین می‌شود. از این رو متوسط نرخ هر جلسه از یک کلینیک به کلینیک دیگر متفاوت می‌باشد.

تعرفه و هزینه اوزون تراپی شانه
تعرفه و هزینه اوزون تراپی شانه

🔵 عوامل موثر در هزینه اوزون تراپی شانه

یکی از مهم‌ترین مواردی که باید هنگام برآورد هزینه اوزون تراپی شانه در نظر بگیرید، نوع تزریق گاز، تعداد جلسات درمانی و تجهیزات اوزون تراپی می‌باشد.

🔵 تکنولوژی‌ ها و دستگاه‌ های اوزون تراپی شانه

در دستگاه‌های اوزون تراپی فرایند کالیبراسیون غلظت انجام می‌شود. در این صورت نتایج درمان با هر دستگاه بسیار تفاوت ایجاد می‌کند. گاهاً دیده شده که برخی از مراکز از دستگاه‌های اوزون خانگی یا صنعتی برای اوزون تراپی استفاده می‌کنند.

مقالات بیشتر: علت درد شانه چیست و چه درمان هایی دارد؟

 

ممکن است برخی از درمانگرها از یک دستگاه اوزون تراپی به شکل همزمان برای چند بیمار استفاده کنند. با کاهش پروتکل اوزون مورد نیاز تعداد جلسات اوزون تراپی زیادتر شده و با کاهش قیمت اوزون تراپی شانه به اشتباه ارزان بودن فرایند درمان برای مراجعین تداعی می‌شود. بنابراین قبل از مراجعه به مراکز اوزون تراپی در ارتباط با دستگاه‌های مورد استفاده اطمینان پیدا کنید تا تیم پزشکی از تجهیزات استاندارد استفاده کنند.

🔵 میزان تخصص و مهارت درمانگر

از دیگر عواملی که در هزینه اوزون تراپی شانه مؤثر است، تخصص پزشکی است که مراحل تزریق گاز اوزون را انجام می‌دهد. آن دسته از پزشکانی که مهارت و تجربه بیشتری دارند و در زمینه توانبخشی و ارتوپدی فعالیت می‌کنند، با نحوه تزریق گاز اوزون و تعداد جلسات آن بیشتر آشنایی دارند. اگر شما اوزون تراپی شانه را تحت نظر پزشکان توانبخشی انجام دهید، قطعاً به دلیل مهارت پزشکان باید هزینه بیشتری را بپردازید.

مقالات بیشتر: اوزون درمانی روشی مؤثر برای درمان درد کتف و شانه

🔵 حق الویزیت کلینیک برای انجام اوزون درمانی

کلینیک‌های اوزون تراپی شانه برای تعیین نوبت برای بیماران حق الویزیت متفاوتی را تعیین می‌کنند. در مجموع کلینیک‌های پایتخت نسبت به شهرستان‌ها هزینه متفاوتی را دریافت خواهند کرد. هر جلسه اوزون درمانی متوسط ۳۰ دقیقه زمان می‌برد و براساس تشخیص پزشک و پیشرفت ضایعه تعداد جلسات تعیین خواهد شد.

عوامل موثر در هزینه اوزون تراپی شانه
عوامل موثر در هزینه اوزون تراپی شانه

🔵 تعداد جلسات اوزون درمانی

از مهمترین فاکتورهایی که در هزینه اوزون تراپی شانه تأثیر دارد، تعداد جلسات تزریق prp است. پزشکان متخصص براساس شدت عارضه جلسات مورد نیاز را مشخص می‌کنند.  هرچقدر تعداد جلسات بیشتر باشد، هزینه و قیمت اوزون تراپی شانه بیشتر خواهد بود. از این رو شدت آسیب و عارضه در تعداد جلسات اوزون درمانی تاثیرگذار خواهد بود.

🔵 بهترین کلینیک اوزون تراپی شانه

از آنجا که برای برخی از بیماران برآورد هزینه اوزون تراپی شانه اهمیت دارد، پیشنهاد می‌کنیم به کلینیک‌هایی مراجعه کنید که در ازای هزینه‌ای که می‌پردازید، تزریق گاز اوزون به صورت اصولی و همراه با استانداردهای لازم صورت بگیرد. نوع و کیفیت دستگاه‌هایی که در کلینیک‌ها استفاده می‌شود، بسیار اهمیت دارد، چرا که تکنولوژی‌هایی که در دستگاه‌های اوزون تراپی فرایند کالیبراسیون را انجام می‌دهند، متفاوت است و همین امر تفاوت بسیار زیادی در نتیجه درمان ایجاد می‌کند.

مقالات بیشتر: اوزون تراپی شانه چیست؟

به این منظور قبل از هر چیز باید به کیفیت تجهیزات کلینیک مورد نظر توجه کنید که از دستگاه‌های اوزون تراپی خانگی استفاده می‌کنند یا صنعتی. برخی از پزشکان با کاهش دادن میزان پروتکل اوزون مورد نیاز، تعداد جلسات را زیادتر می‌کنند. در حالی که برخی از بیماران به اشتباه تصور کنید که جلسات اوزون تراپی برای آنها ارزان برآورد شده است.

🔵 کلینیک اوزون درمانی دکتر ناصح یوسفی

اگر می‌خواهید به عوارض پس از اوزون تراپی شانه دچار نشوید، به مراکزی مراجعه کنید که دارای کادر متخصص باشند و ضمن آشنایی با استانداردهای تزریق گاز اوزون، مراقبت‌های بعد از هر جلسه را به بیماران ارائه کنند، چرا که هزینه‌ای برای که برای این فرایند می‌پردازید باید متناسب با کیفیت خدمات باشد. در حال حاضر برخی از کلینیک‌ها برای ۱۰ جلسه اوزون درمانی مبلغی بین ۳ تا ۵ میلیون دریافت می‌کنند. از این رو توصیه می‌کنیم که قبل از شروع درمان، در ارتباط با پزشکان و دستگاه‌های اوزون تراپی اطلاعات لازم را کسب کنید.

✅ پیشنهاد ما به شما این است که فرایند تزریق گاز اوزون را تحت نظر بهترین متخصصان انجام دهید تا در قبال هزینه‌ای که برای هر جلسه می‌پردازید، نتیجه مطلوبی را مشاهده کنید. اگر قصد درمان عارضه‌های مربوط به شانه از طریق روش اوزون درمانی را دارید، کلینیک پی آر پی دکتر ناصح یوسفی یکی از بهترین مراکز طب پزشکی غرب تهران است که با دستگاه‌های به روز و مدرن و با بهترین هزینه به روند درمان شما بیماران گرامی کمک می‌کند.

دکتر ناصح یوسفی

🛑 خلاصه مطالب

هزینه اوزون تراپی شانه براساس عواملی چون تعداد جلسات درمان، کادر پزشکی، مکان کلینیک، تجهیزات و دستگاه‌های مورد استفاده تعیین می‌شود. از این رو فرایند تزریق گاز اوزون را توسط پزشکانی انجام دهید که با استانداردهای این روش درمانی آشنایی دارند و در ازای هزینه‌ای که می‌پردازید بهترین خدمات را دریافت کنید.

🚹 کلینیک prp دکتر یوسفی با استفاده از تجهیزات مدرن و استاندارد هزینه اوزون تراپی را به شکل مقرون به صرفه و مناسب برای بیماران تعیین می‌کنند. شما مراجعین گرامی می‌توانید در طول فرایند درمان با بهره‌مندی از بهترین خدمات این کلینیک روند بهبود خود را پس از چند جلسه مشاهده نمایید. برای ثبت نوبت خود می‌توانید با شماره‌های مندرج در صفحه اصلی سایت در تماس باشید.

برای دانلود pdf مقاله کلیک کنید.

5/5 - (6 امتیاز)

6 دیدگاه ها

  • السا بهادری, 1 بهمن, 1402 @ 0:48 ق.ظ پاسخ

    سلام. آیا تاندونیت شانه با اوزون تراپی درمان می شود؟

  • کیانوش اکبری, 1 بهمن, 1402 @ 0:49 ق.ظ پاسخ

    درد شانه به چه علتی ایجاد می شود؟

  • الهام سرایداری, 1 بهمن, 1402 @ 0:51 ق.ظ پاسخ

    اوزون تراپی شانه چگونه است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت نوبت